三金树鱼

凡。

 
She Looks So Perfect - MAX

梦境下的一首歌。

你牙齿里有棵青菜:

脸帅,声苏,开口醉系列,今日晚安曲~

随机听到这首歌被秒到了~如流水般的钢琴划过指尖奏出无比悦耳的音乐,Max的深情吟唱让你此刻融化在他的他的声音里~你不禁闭上眼眸,呼吸也变得缓慢~该曲翻唱自5 Seconds of Summer(五秒盛夏)~将一首超high的歌翻唱成这种安静的风格,也是一种独特的艺术~Ed也翻唱过吉他拨弦版,相比较而言更爱MAX的钢琴独奏版~

She Looks So Perfect           Max Schneider

You look so perfect standing there
你看上去如此完美
In my American Apparel underwear
穿着我的American Apparel牌衬衣
And I know now, that I'm so down down
我终于知道 我已下定决心
Simmer down, simmer down
冷静下来 冷静下来
They say we're too young now to amount to anything else
他们说我们还太年轻 不会有什么作为
But look around
但是环顾四周

We work too damn hard for this just to give it up now
我们努力至今只为了今天的放手一搏
If you don't swim, you'll drown
若不会游泳 你只能溺死
But don't move, honey
但是亲爱的 请不要动
You look so perfect standing there
你看上去如此完美
In my American Apparel underwear
穿着我的American Apparel牌衬衣
And I know now, that I'm so down
我终于知道 我已下定决心
Your lipstick stain is a work of art
你的唇印就是一件艺术珍品
I got your name tattooed in an arrow heart
我把你的名字刺在自己的身上
And I know now, that I'm so down (hey!)
我终于知道 我已下定决心
Hey~hey~
嘿~嘿~嘿~
Hey~hey~hey~ hey~
嘿~嘿~嘿~嘿~
Let's get out, let's get out
让我们出去 离开这里
Cause this deadbeats town's only here just to keep us down
因为这个落魄的小镇只会阻碍我们的脚步
While I was out, I found myself alone just thinking
一个人出去后 我有时会想
If I showed up with a plane ticket
如果那时我手中拿着机票
And a shiny diamond ring with your name on it
还有一颗刻着你名字的钻戒
Would you wanna run away too?
你会不会和我一起离开
Cause all I really want is you
因为我所想要的只有你
You look so perfect standing there
你看上去如此完美
In my American Apparel underwear
穿着我的American Apparel牌衬衣
And I know now, that I'm so down
我终于知道 我已下定决心
I made a mixtape straight out of '94
我录了一张94年老歌的合集
I've got your ripped skinny jeans lying on the floor
我把你的旧牛仔裤扔在地上
And I know now, that I'm so down
我终于知道 我已下定决心
Hey~hey~hey~~~
嘿~嘿~嘿~
You look so perfect standing there
你看上去如此完美
In my American Apparel underwear
穿着我的American Apparel牌衬衣
And I know now, that I'm so down
我终于知道 我已下定决心


  25
评论
热度(25)

© 三金树鱼 | Powered by LOFTER